Samstag, 30. August 2008

Penny Black Saturday Challenge # 12 - Stars and Stripes - und Sketch Saturday # 14

Bevor ich für 1 Woche in den Urlaub fahre, wollte ich meine allwöchentliche Karte für die Penny Black Saturday Challenge werkeln. Das ist für mich schon zum Pflichtprogramm geworden. Und was soll ich sagen, neben Koffer packen und Bügeln habe ich es geschafft. Das Motto der 12. Woche lautet "Stars und Strips". Der Sketch von Sketch Saturday hat mir diese Woche auch wieder ausgesprochen gut gefallen, so daß ich ihn umgesetzen habe. Entstanden ist eine Karte zur Geburt, eine Freundin hat einen kleinen Theo bekommen.



Und der dazugehörige Sketch.

Kommentare:

kath hat gesagt…

beautiful card for the challenge Katja - love the contrast striped paper and the floral and the lovely soft colours - thank you for playing along at PBC again this week and have a lovely weekend
Kath
xxxx

Gill hat gesagt…

Beautiful card, love the pretty soft colours and the image is so sweet, thanks for joining us this week
lv Gill x

Moni hat gesagt…

Katja.. eine superschöne Karte hast du da gemacht.. erste Sahne.. klasse

traciejane hat gesagt…

gorgeous card Katja, love the pretty papers and very cute image - great take on the challenge. Thanks for joining us this week :)x

Jo hat gesagt…

awwwwwwwww! so cute!
fab colours and love the textured cardstock.
Thank you for joining in this week,
Jo xx

Rach hat gesagt…

awww this is so cute...fab papers and the image is adorable. hugs rachxx

Dawn hat gesagt…

lovely card - great colours

Bev hat gesagt…

Fab card, love the sweet image and the pretty papers

hugs Bev x

Kim hat gesagt…

Lovely cards. kimx

Jeanette hat gesagt…

This is so sweet! I love your color scheme and that cute little stamp! Great hob! Thanks for playing along with us this week! Jeanette

Allison hat gesagt…

very cute
AllisonX

cats whiskers hat gesagt…

What a beautiful card this is love the papers and the soft colours.
Thanks for playing this week
Hugs Jacqui x

Debbie hat gesagt…

Great card Katja. Thanks for Joining us at Sketch Saturday this week. Debbie x

COCO hat gesagt…

very beautiful card !!! cute penny black!!!
thanks for your participation!!!

Mandy hat gesagt…

HUHU Katja

Das ist eine wunderschöne Karte geworden....Danke fürs mitmachen

LG mandy

Jenny hat gesagt…

Das ist ja eine richtig niedliche Karte.

Mephisto hat gesagt…

Das ist ne super schöne Karte!

Domi

Kim hat gesagt…

Oh very cute. kimx

Bev hat gesagt…

Fabulous card, such a sweet image and pretty papers

hugs Bev x

Allison hat gesagt…

lovely card
AllisonX

Jilli hat gesagt…

Cute card, gorgeous image!

LOUISE hat gesagt…

Gorgeous card Katja, love the colours you have used, and the image is too cute! Louise x

cats whiskers hat gesagt…

Lovely card, gorgeous colours you have chosen and lovely cute image coloured beautifully. Thanks for joining us this week

Astrid hat gesagt…

Gefällt mir sehr gut, Katja.
Weiter so.

Deguline hat gesagt…

Super süüüüüüüüüüüüß!

~Sorellina~ hat gesagt…

Absolut präzise an den Sketch gehalten und ein wunderbares Kärtchen dabei fabriziert!

Ich wünsche dir einen tollen Urlaub *drück*

LG
Sabs